Vraćanje I Zamjena

Vaš zahtjev za zamjenu proizvoda trebate podnijeti u roku od 14 dana od dana dostave. Proizvod koji želite vratiti mora biti neoštećen i u svom originalnom pakiranju. U suprotnom, zahtjev koji ne udovoljava ovim uvjetima će biti odbijen ili samo djelomično riješen.

Kako započeti postupak zamjene:

  1. Preuzmite obrazac ovdje: POVEZNICA
  2. Isprintajte i ispunite obrazac
  3. Priložite ga paketu i pošaljite na:
    2DIGIT d.o.o. Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš

Nakon što odjel za reklamacije primi vaš paket, poslat ćemo vam novi zamjenski proizvod unutar 8 radnih dana.

Napomena: U slučaju da ne primite šifru, ljubazno vas molimo da nas kontaktirate putem e-poruke.

 

VAŽNO

Prije slanja paketa nužno je provjeriti potvrdu o narudžbi ili račun koji ste dobili e-poštom prilikom izvršenja narudžbe. Na taj ćete način biti sigurni da je riječ o artiklima koji su kupljeni u našoj internetskoj trgovini. Ukoliko nam pošaljete proizvod koji nije iz naše trgovine, nismo odgovorni za vašu pogrešku i paket vam neće biti vraćen. Pošiljku je potrebno poslati preporučenom poštom s potvrdom o uručenju, kako bi se vaša reklamacija i u slučaju izgubljenog paketa riješila temeljem provjere primitka putem broja za praćenje. Poštanske troškove povrata plaća pošiljatelj, a pošiljke koje plaća primatelj ne prihvaćamo.

 

Popis proizvoda za koje odustajanje od kupnje nije moguće ili je ograničeno:

Deterdženti, paste za poliranje, proizvodi kozmetičke prirode: Proizvod je moguće vratiti samo ako s njega nije uklonjena zaštitna folija/pečat i ako nije otvaran ili korišten.

Kupaći kostimi, donje rublje: Kupaći kostimi i donje rublje ne mogu se vratiti iz higijenskih razloga.

E-knjiga: E-knjiga spada u intelektualno vlasništvo koje se ne može fizički vratiti (moguće ju je prenijeti ili kopirati) i samim time se ne može zamijeniti niti za istu dobiti povrat novca.

Setovi, kompleti: Povrat samo dijela artikala iz kompleta nije moguć. Reklamacija koja se odnosi na „Misterioznu kutiju” može biti prihvaćena i riješena samo ako vratite cijeli sadržaj kutije.

Pokloni: Reklamacija nije moguća za proizvode koje primite na poklon.

 

JAMSTVENI ZAHTJEV

ko se proizvod pokvario ili ne radi ispravno, možete zatražiti 2-godišnje jamstvo na sve elektroničke uređaje u našoj ponudi. Jamstvo se ne primjenjuje u slučaju:

  • fizičkih oštećenja
  • istrošenosti koja je posljedica upotrebe
  • kvarova koji nastanu zbog nepravilne, neprimjerene i nemarne upotrebe proizvoda

ZAHTJEVI TREBAJU ZADOVOLJITI SVE GORE NAVEDENE UVJETE KAKO BI BILI POZITIVNO RIJEŠENI.

 

REKLAMACIJE VEZANE UZ TRANSPORT

Ako je proizvod oštećen tijekom transporta ili se razlikuje od vaše narudžbe, obavijestite nas o tome u roku od 48 sati od dostave. Pošaljite nam e-poruku s fotografijom paketa (naljepnica mora biti vidljiva) i primljenog artikla na kojoj je jasno prikazano mjesto oštećenja. Vašu ćemo reklamaciju prioritetno razmotriti i želimo vam se iskreno ispričati zbog neugodnosti.

Zahtjevi koji se odnose na povrat novca za proizvod moraju se podnijeti u roku od 14 dana od dana dostave. Proizvod koji želite vratiti mora biti neoštećen i u svom originalnom pakiranju. U suprotnom, zahtjevi koji ne udovoljavaju ovim uvjetima bit će odbijeni ili samo djelomično riješeni.

Kako započeti postupak zamjene:

  1. Preuzmite obrazac ovdje: POVEZNICA
  2. Isprintajte i ispunite obrazac
  3. Priložite ga paketu i pošaljite na:
    2DIGIT d.o.o. Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš

Nakon što odjel za reklamacije primi vaš paket, vratit ćemo vam kupoprodajnu cijenu unutar 8 radnih dana.

Napomena: U slučaju da ne primite šifru, ljubazno vas molimo da nas kontaktirate putem e-poruke.

 

VAŽNO

Prije slanja paketa nužno je provjeriti potvrdu o narudžbi ili račun koji ste dobili e-poštom prilikom izvršenja narudžbe. Na taj ćete način biti sigurni da je riječ o artiklima koji su kupljeni u našoj internetskoj trgovini. Ukoliko nam pošaljete proizvod koji nije iz naše trgovine, nismo odgovorni za vašu pogrešku i paket vam neće biti vraćen. Pošiljku je potrebno poslati preporučenom poštom s potvrdom o uručenju, kako bi se vaša reklamacija i u slučaju izgubljenog paketa riješila temeljem provjere primitka putem broja za praćenje. Poštanske troškove povrata plaća pošiljatelj, a pošiljke koje plaća primatelj ne prihvaćamo.

 

Popis proizvoda za koje odustajanje od kupnje nije moguće ili je ograničeno:

Deterdženti, paste za poliranje, proizvodi kozmetičke prirode: Proizvod je moguće vratiti samo ako s njega nije uklonjena zaštitna folija/pečat i ako nije otvaran ili korišten.

Kupaći kostimi, donje rublje: Kupaći kostimi i donje rublje ne mogu se vratiti iz higijenskih razloga.

E-knjiga: E-knjiga spada u intelektualno vlasništvo koje se ne može fizički vratiti (moguće ju je prenijeti ili kopirati) i samim time se ne može zamijeniti niti za istu dobiti povrat novca.

Setovi, kompleti: Povrat samo dijela artikala iz kompleta nije moguć. Reklamacija koja se odnosi na „Misterioznu kutiju” može biti prihvaćena i riješena samo ako vratite cijeli sadržaj kutije.

Pokloni: Reklamacija nije moguća za proizvode koje primite na poklon.

 

JAMSTVENI ZAHTJEV

ko se proizvod pokvario ili ne radi ispravno, možete zatražiti 2-godišnje jamstvo na sve elektroničke uređaje u našoj ponudi. Jamstvo se ne primjenjuje u slučaju:

  • fizičkih oštećenja
  • istrošenosti koja je posljedica upotrebe
  • kvarova koji nastanu zbog nepravilne, neprimjerene i nemarne upotrebe proizvoda

ZAHTJEVI TREBAJU ZADOVOLJITI SVE GORE NAVEDENE UVJETE KAKO BI BILI POZITIVNO RIJEŠENI.

 

REKLAMACIJE VEZANE UZ TRANSPORT

Ako je proizvod oštećen tijekom transporta ili se razlikuje od vaše narudžbe, obavijestite nas o tome u roku od 48 sati od dostave. Pošaljite nam e-poruku s fotografijom paketa (naljepnica mora biti vidljiva) i primljenog artikla na kojoj je jasno prikazano mjesto oštećenja. Vašu ćemo reklamaciju prioritetno razmotriti i želimo vam se iskreno ispričati zbog neugodnosti.