DOSTAVA

Kada ću primiti narudžbu?

Brza i sigurna dostava jedan je od glavnih prioriteta i misija tvrtke. Stoga se većina naših pošiljaka šalje istog ili sljedećeg radnog dana. Šaljemo putem GLS-a i ovo su približni rokovi za dostavu:

 

DRŽAVA ROK DOSTAVE
Italija 2-3 dana
Slovenija 1-2 dana
Češka 4-7 dana
Poljska 4-7 dana
Slovačka 3-6 dana
Mađarska 3-4 dana
Hrvatska 2-3 dana
Njemačka & Austrija 2-3 dana

 

Jedina iznimka su proizvodi koje nemamo na zalihama u našem skladištu (99% proizvoda imamo na zalihama), za te proizvode uz regularno vrijeme slanja rok će biti + 7-10 dana. U slučaju da proizvod ne primite u regularnom vremenu slanja + 2 dana, pišite nam na [email protected]

Koliko iznosi trošak poštarine?

Trošak poštarine iznosi 0 HRK  za prepaid narudžbe (kreditna kartica ili PayPal). Ako se odlučite za plaćanje pouzećem,  naplatit ćemo vam 10 HRK za tu uslugu. Za narudžbe preko xx€ nudimo besplatnu poštarinu. Također nudimo besplatnu dostavu u posebnim promocijama koje su jasno označene na našim web stranicama i / ili stranicama proizvoda.

 

Moj paket još nije isporučen? Što je pošlo po zlu?

Provjerite gornju tablicu za uobičajene rokove dostave. Ako je prošlo 2 dana nakon regularnog vremena, kontaktirajte nas na [email protected] i obavit ćemo provjeru za vas.

NAČIN PLAĆANJA:

Kako mogu platiti svoju narudžbu?

  • Pouzećem (uslugu vrši GLS)
  • Kreditnom ili debitnom karticom (uslugu vrši Braintree, tvrtka Paypal-a)
  • Paypalom

Nije mi dostavljen račun?

Račune vam šaljemo putem e-pošte, ponekad se dogodi da vam e-pošta ne stigne, stoga vam predlažemo da nam pišete na [email protected] i mi ćemo vam poslati račun. Napominjemo kako ne izdajemo račune za tvrtke jer je naša trgovina isključivo B2C. Za veleprodajne narudžbe, možete nas kontaktirati na [email protected] s predmetom »veleprodajni upit«.

 

POVRAT & ZAMJENA PROIZVODA

Proizvod mi ne odgovara. Što mogu učiniti?

S 99% sigurnošću možemo reći kako se to uopće neće dogoditi, ali ako se ipak dogodi, posjetite sljedeći link.

Imajte na umu da vam ne možemo vratiti novac ako ste platili pouzećem, ako niste ispunili obrazac te ako niste naznačili broj vašeg bankovnog računa.

 

Dostavljen mi je oštećen / neispravan proizvod. Što mogu učiniti?

Odmah nam pišite na [email protected], pronaći ćemo rješenje za vas na temelju proizvoda koje ste naručili.

 

PROIZVODI

Nije mi dostavljen priručnik o proizvodu?

Za svaki proizvod prilažemo vam priručnik na lokalnom jeziku. U slučaju da ga ne primite (izgubljen kod transporta, pogreškom u skladištu, itd.), pišite nam na [email protected] prije samog korištenja proizvoda.

Jesu li proizvodi sigurni za uporabu?

Svi proizvodi koje nudimo su 100% sigurni za korištenje, ali u slučaju da patite od neke bolesti ili imate bilo kakve sumnje,  prvo se obratite svom liječniku. Naši proizvodi nisu lijek!

 

TVRTKA

Tko predstavlja webshop?

Tvrtka iza Hanksomea je 2DIGIT d.o.o .. Mi smo tvrtka sa sjedištem u Sloveniji  s adresom Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš.